خواب دیدم

بهناز خواب دیدم که حالم عوض شده

یه حس عجیبی داشتم

خیلی خوشحال بودم

وقتی بیدار شدم رفتم سراغ تعبیر خواب

امام صادق (ع) گفته بود کسی که ببینه خوشحال و شاده اجلش نزدیکه

بنظرت چه حالی شدم؟؟؟؟


بهناز بعد خوندن این تعبیر خوشحال شدم

ولی بعدش رفتم توی فکر

با خودم میگفتم که توشه سفر اخرت رو دارم؟؟

اگه بعد مرگم بهناز تو برگردی که با من باشی من نباشم حالت چطور میشه؟؟!

حال مامان بابام چطور میشه بعد من؟؟!


بیشتر ادم ها بعد از مرگ عزیز میشن

باور کن بیشتر ادم های که میمیرند برای اطرافیانشون عزیز میشن


البته یادم نمیاد که چه ساعتی خواب رو دیدم

اگه اذان صبح دیده باشم دیگه کم کم دارم میمیرم

عجب روزگاریه


خدا اگه گناهی کردم که ناراحت شدی ببخشید غلط کردم

انقدر بزرگی که اگه همین الان توی همین وبلاگ بنویسم ببخشید منو میبخشی

خدا جوووووووووووووون ببخش منو


ولی فکر نکنم این خواب هم تعبیر بشه

بغض داره خفم میکنه


بوی باران میدهد باز لحظه های خداحافظی

سلام بده به اشک ،سلام بده به این حال عجیب، لحظه ی خداحافظی


چقدر معصومانه واژه ها را طی میکرد

حالا رسیدی به اخرین هجا های خداحافظی


بگو چه داری در دل

بگو چه ارزوی داری در این دقایق اخر خداحافظی


بهناز امروز فکر کنم 20 مهر 1390 هستش اگه مرگ اومد سراغم برام طلب بخشش کن

اگه زنده موندم و دوباره دلم گرفت میام توی همین وبلاگ از حسم میگم

هرچند تو از این وبلاگ خبری نداری ولی من این وبلاگ رو درست کردم که فقط خودم رو اروم کنم با یاد تو و با نوشتن برای تو

دوست دارم بی وفا


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد