ساعت چهار نیم صبح ۱۰ مهر

بهناز امشب نشستم جلوی سیستم تا اهنگ دانلود کنم

همین طور که دانلود میکردم رسیدم به یک اهنگ از سالار عقیلی

شعر شهریار رو میخوند یکجا گفت بی وفا   یاد تو افتادم که بی وفایی

کردی و از کنارم رفتی

اشکم در اومد حتما الان میگی من بچه میشم که گریه میکنم ولی اینطور نیست


بهناز توی کلاس ادبیات یک دختره هست که همش بی اختیار بهش نگاه میکنم میدونی چرا؟؟!

بهناز چشمهای دختره مثل چشمهای توست همش به چشماش بی اختیار نگاه میکنم

(البته هیچکی جات رو نمیگیره)

بهناز الان که دارم اینارو مینویسم ۱۰ مهره

امروز تولده هم اتاقیم هستش

یاد روز تولد خودم افتادم که از صبح تا شب گوشی به دست منتظر بودم فرشید هم اتاقیم هم شاهده

همون روز ۱۲ شب که گذشت فرشید گفت زنگ زد؟

آهی کشیدم گفتم نه

اون سکوت کرد

منم خیره به سقف اروم اروم اشک ریختم تا خوابم برد.



جای خالی تو داره دنیام رو میگیره


بی تو همصحبت شبهام همین چهاردونه دیواره

بی تو این سقف هم سقف نیست

ازش دلتنگی میباره


بهناز دوستت دالم

انشا الله خوشبخت بشی


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد