ریشه

http://sacramentoscoop.com/wp-content/uploads/2009/09/fall-leaf.jpg

بهنازم وقتی توی پیاده رو قدم میزنی گاهی زیر پات صدای

خرد شدن یه برگ پاییزی رو می شنوی

تا حالا شده برگردی به اون برگ نگاه کنی؟!

بیشتر ما ادم ها ساده و بی تفاوت از کنارش رد میشیم


این برگ به زمین می افته و خرد میشه

اما دوباره جذب خاک میشه و به ریشه می رسه

و اغازی میشه برای یک شکوفایی دیگه


عزیزم بهناز خوبم تو هم مثل برگ پاییزی باش

هیچ وقت از میدون به در نشو

حتی وقتی که کاملا نا امید و خسته شدی


تو هم مثل برگ برو به سمت ریشه

به سمت خدا

و بدون که هیچ چیز تو این دنیا بیهوده نیست

حتی شکست تو!

شاید این شکست انگیزه یک شروع تازه باشه

شایدم یک هشدار باشه که از یک مسیر دیگه بری تا زود تر به مقصد برسی

هیچ چیز در این دنیا بی دلیل نیست

به دنبال کشف راز و رمزها باش.


بعد رفتنت احساس شکست کردم و این باعث شد تا برم سمت ریشه خودم دیدم خدا توی قران میگه که

بعضی وقتا اتفاقاتی براتون رخ میده که ناراحت میشین ولی این اتفاقات به خیر شماست و شما نادان هستین .کاش اسم اون سوره و شماره اون ایه یادم میموند تا عینا خودش رو مینوشتم


بهناز خانم از وقتی رفتی رابطم رو با خدا قویتر کردم

خیر این اشنایی و این جدا شدن برا من توی همین بود که به سمت ریشم برم

از تو خبر ندارم برا همین نمیدونم برای تو خیرش کجا بود شاید با من خوش بخت نمیشدی شاید تو هم به سمت ریشه خودت به سمت خدا رفتی و هزاران شاید دیگه.


بهنازم از اینکه باعث شدی تا به سمت خدا برم ممنونم خانوممممم

بوس از دستت

اگه  به هم رسیدیم که چه بهتر

ولی خدا صلاح بنده هاش رو بهتر میدونه خانومی


دوست دارم بهنازم

پایان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد